Så avslutar du ditt abonnemang
Kontrollera din abonnemangsplan
Logga in på ditt CertiDrive-konto och gå till Inställningar > Abonnemang för att se din aktuella plan och faktureringscykel.
Skicka en uppsägningsförfrågan
För att avsluta ditt abonnemang, skicka ett mejl till [email protected] med följande information:
Ditt fullständiga namn
Den mejladress som är kopplad till kontot
Anledningen till att du vill avsluta (valfritt)
Bekräftelse och uppsägningstid
När vi har mottagit din förfrågan får du en bekräftelse på uppsägningen.
Abonnemanget avslutas vid slutet av din nuvarande faktureringsperiod, och du kommer att ha tillgång till CertiDrive fram till dess.
Vanliga frågor
Vad händer med mina data efter uppsägning?
Efter att ditt abonnemang avslutats kan du fortfarande logga in på ditt konto, men du kommer inte att kunna använda premiumfunktioner. Dina data sparas i en begränsad period enligt vår policy.
Kan jag återaktivera mitt abonnemang?
Nej, när ditt abonnemang säga upp så raderas även din data.
Jag har en fråga om min faktura – vad gör jag?
Om du har frågor om din fakturering eller behöver hjälp med uppsägningen, kontakta oss på [email protected].
Vi är här för att hjälpa dig och hoppas att vi får välkomna dig tillbaka i framtiden!