📌 Så uppgraderar du ditt abonnemang
Skicka en förfrågan till supporten
Skicka ett mejl till [email protected] med ämnet "Uppgradering av abonnemang".
Ange följande information i mejlet:
Ditt företagsnamn
Nuvarande abonnemang (om du vet vilket du har)
Vilket abonnemang du vill uppgradera till
Eventuella frågor eller specifika önskemål
Bekräftelse och aktivering
När vi mottagit din förfrågan går vi igenom uppgraderingen och skickar en bekräftelse.
Uppgraderingen träder i kraft enligt överenskommelse och du får en ny faktura om det påverkar din prissättning.
📌 Vanliga frågor
Hur snabbt aktiveras uppgraderingen?
Uppgraderingen genomförs vanligtvis inom 1–2 arbetsdagar efter att vi mottagit din förfrågan.
Kommer jag att debiteras direkt vid uppgradering?
Ja, eventuell mellanskillnad mellan ditt nuvarande och nya abonnemang faktureras enligt din betalningsplan.
Kan jag nedgradera mitt abonnemang senare?
Ja, om du vill nedgradera i framtiden kan du kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig.